مراکز خرید تایلند
نوشته شده توسط : elham

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند
یکی از بهترین مراکز خریدی است که در مرکز شهر پاتایا قرار گرفته مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد. مرکز خرید مایک پاتایا تایلند همه روزه از ساعت یازده صبح تا بیست و سه شب  آماده ارائه خدمت به خریداران و بازدیدکنندگان تور تایلند می باشد. این مرکز خرید بیشتر از دویست فروشگاه معتبر و برند با قیمت مناسب تشکیل شده است. مرکز خرید مایک پاتایا تایلند مطمعنا برای اکثر مردم محلی و توریست های پاتایا بهشت مراکز خرید می باشد.  نرخ کالا و اجناس برای مردم محلی تایلند و مسافران تور تایلند یکسان است.  مرکز خرید مایک پاتایا تایلند در جاده دوم قرار گرفته است .


 مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند
 در خیابان راما یکم در منطقه عمده خرید 
مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند واقع شده است و فروشگاه های اطراف آن شامل سیام دیسکاوری ، سیام سنتر ،  توکیو ، سیام پاراگون  ام.بی.کی می باشند. مسافران تور تایلند باید بدانند اجناس موجود در مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند نرخ بیشتری به نسبت منطقه پرتونم برای خود دارند و فقط در ام.بی.کی می توانید قیمت های پایین تری پیدا کرده و خرید کنید . ام.بی.کی بزرگترین فروشگاه بانکوک و همچنین از بزرگترین فروشگاه ها در آسیا می باشد که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده است و دارای ۸ طبقه با  از صد و پنجاه رستوران و دوهزار مغازه  ، ۸ سالن بولینگ و سالن سینما می باشد. این فروشگاه در طول روز تقریبا ۱۰۵ هزار نفر بازدید کننده برای خود دارد و در تایلند فروشگاهی در این زمینه وجود ندارد.


مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند 
مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند مجموعه ای از مایحتاج میهممانان و گردشگران تور تایلند به مرکز خرید می باشد و مراکز خرید معروف و متفاوت در پاتایا است .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای مرکز تفریحی ، رستوران سینما و فروشگاههای مختلف می باشد که بیشتر این امکانات و خدمات در ساختمان سه طبقه در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است و مایحتاج مسافران تور تایلند را در یک مکان برای خریداران جمع آوری کرده است. میهمانان تور تایلند می توانند در حین خرید از مرکز از رستورانهای معروف این مرکز خرید نیز استفاده کنند.





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: تور تایلند,مرکز خرید مایک تایلند,مرکز خرید مایک پاتایا,مراکز خرید در تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: